Frakt & Retur

FRAKT

HVA ER FRAKTKOSTNADENE?
Hvis bestillingen din er på over 50 dollar, dekker Gard Pro fraktkostnadene. Vær imidlertid oppmerksom på at eventuelle kostnader forbundet med retur av en vare vil være ditt ansvar.

KAN JEG SPORE LEVERINGEN MIN?
Absolutt! Vi tilbyr sporing for alle varer vi sender. Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med en lenke til ordrestatussiden, hvor du kan spore leveringen. Vær oppmerksom på at det kan ta litt tid før sporings- og sporingsstatusen blir tilgjengelig..

HVA ER LEVERINGSTIDENE?
Leveringstiden for bestillingen din er 3–6 virkedager over hele verden. Vi har som mål å behandle og sende bestillingen din raskt. Hvis du legger inn bestillingen før kl. 21.00 på virkedager, behandler vi den vanligvis samme dag. Hvis bestillingen din legges inn etter kl. 21.00, kan behandlingen ta ytterligere en virkedag.

HVA SKJER NÅR JEG IKKE ER HJEMME VED LEVERING?
Hvis du ikke er tilgjengelig for å motta pakken din, vil den bli holdt for deg på et lokalt sorteringssenter i syv dager. Du vil også motta et varsel fra budtjenesten (DHL, FedEx eller UPS) med informasjon om hentestedet. Hvis du ikke henter pakken din innen disse syv dagene, vil den bli returnert til lageret vårt.


RETURER

Vi har en 14-dagers returrett, som betyr at du har 14 dager etter at du har mottatt varen din til å be om retur. 

For å kvalifisere for retur må varen være i samme stand som du mottok den, ubrukt og ubrukt, med merkelapper og i originalemballasjen. Du trenger også kvittering eller kjøpsbevis. 

For å starte en retur, vennligst ta kontakt med oss på support@gardpro.com. 

Hvis returen din blir godkjent, sender vi deg instruksjoner om hvordan og hvor du skal sende pakken. Varer som returneres til oss uten å starte en returforespørsel vil ikke bli akseptert.

For eventuelle returforespørsler, kan du gjerne kontakte oss på support@gardpro.com.

SKADER ELLER PROBLEMER
Vennligst inspiser bestillingen din ved mottakelse og kontakt oss umiddelbart hvis varen er defekt eller skadet, eller hvis du har mottatt feil vare, slik at vi kan vurdere problemet og løse det.

BYTTER
Å returnere varen du har er den enkleste måten å sikre at du får det du ønsker. Når du mottar informasjon om at returen er godkjent, kan du foreta et separat kjøp av den nye varen.

14-DAGERS ANGREFRIST I EU.
Du har rett til å kansellere eller returnere bestillingen din innen 14 dager uansett årsak og uten å oppgi noen forklaring. Som tidligere nevnt må varen være i samme stand som du mottok den: ubrukt og ubrukt, med merkelapper og i originalemballasjen. Du trenger også kvittering eller kjøpsbevis.

REFUSJON
Vi gir deg beskjed når vi har mottatt og inspisert returen din. Vi vil varsle deg om refusjonen er godkjent eller ikke. Vi kan ikke godta returer uten returskjema og kjøpsbevis. Hvis den er godkjent, vil du få refusjonen innen ti virkedager. Vær oppmerksom på at det kan ta litt tid før banken eller kredittkortselskapet ditt behandler og bokfører refusjonen. Hvis det har gått mer enn 15 virkedager etter at vi godkjente refusjonen din, kan du kontakte oss på support@gardpro.com.

RETURADRESSE:

USA
4291 Express Lane
Suite NL2056
Sarasota Florida
34249

ENGLAND
Gard Pro
Skyport Drive City
Suite NL2056 Unit 9
West Drayton, UB7 0LB